Punct unic de contact electronic:
office@isj.educv.ro
0267-314782
Luni-Joi 9:00-15:30
Vineri 9:00-13:00
TelVerde sesizări disfuncționalități probe scrise examene/concursuri:
0800 801 100
Colectarea absențelor în aplicația online se face conform pașilor:
1. Unitățile școlare completează absențele în aplicație. După salvare, aplicația blochează automat introducerea datelor. Unitățile descarcă, imprimă, semnează și ștampilează macheta completată și le trimit la operatorul BDNE asignat. Dacă din orice motiv tehnic se observă diferențe între realitate și datele din aplicație atunci se descarcă macheta necompletată și se completează cu mâna, după care se trimite la operatorul BDNE.
2. Operatorii BDNE verifică dacă datele de pe adresa semnată și ștampilată sunt conforme cu cele din aplicație. Dacă există diferențe atunci datele din aplicație se corectează să fie identice cu datele asumate de unitatea școlară prin adresă.
După ce se confirmă că datele de pe adresă sunt identice cu cele din aplicație, se vor salva(valida datele).
3. În cazuri speciale în care operatorul BDNE validează datele incorect, operatorul poate cere deblocare de către ISJ pentru a efectua corecturi.
Cererile de deblocare vor fi trimise în formă scrisă (semnat și ștampilat de directorul unității Centru de Colectare a Datelor) prin fax, în care se menționează motivul pentru care se cere deblocarea, unitatea PJ raportoare pentru care se cere deblocarea și măsurile luate pentru a preveni situațiile similare în viitor.
Subliniem faptul că absențele elevilor influențează direct calcului bugetului unităților (cost standard per elev) așadar unitățile raportoare și Centrele de Colectare a Datelor își asumă o responsabilitate foarte mare, ca atare solicităm maximă grijă în completarea situațiilor.