Eşti aici

Noua aplicație de raportarea absenteismului lunar

Aplicația pentru colectarea absenteismului lunar a fost rescrisă, așadar începând cu acum unitățile vor folosi aplicația nouă.

Din punct de vedere logic nu s-a schimbat nimic la fluxul de lucru, acum e mai evidențiat starea unităților de învățământ.

O unitate poate avea una din 3 stări:

Necompletat - Dacă datele nu au fost completate. Se denotează cu (0) lângă numele unității în fereastra de editare.

Completat dar nevalidat - Unitatea a completat datele dar operatorul BDNE încă nu le-a validat. Unitatea nu mai poate modifica datele. Se denotează cu (1) lângă numele unității în fereastra de editare.

Completat și validat - Unitatea a completat datele și operatorul BDNE a validat datele ca fiind conforme cu adresa semnată. Se denotează cu (2) lângă numele unității în fereastra de editare. Datele nu se mai pot modifica.

 

Până pe data de 12 a lunii (sau dacă data de 12 este în weekend atunci vinerea imediat precedentă weekendului) fiecare unitate trebuie să aibă starea de Completat.

Până pe data de 15 a lunii fiecare unitate trebuie să aibă starea de Completat și validat.

Aplicația se poate accesa la adresa https://isj.educv.ro/icac sau din meniul Uz Intern->Raport absenteism