Eşti aici

Modul de întocmire a listelor de inventariere a echipamentelor achiziţionate în cadrul programelor SEI 3 şi SEI 4

Referitor la modul de întocmire a listelor de inventariere a echipamentelor  achiziţionate în cadrul programelor SEI 3 şi 4 (OMECT nr. 6071/02.12.2008), facem următoarea precizare:

  • Listele se transmit în formatul apărut pe site-ul inspectoratului: nu se permit modificări în rubricatură, nu se pot introduce sau neglija rânduri sau coloane;
  • Se completează obligatoriu codul sau nr. inventar, stocurile faptice şi eventualele diferenţe în plus sau minus, numele şi prenumele persoanelor implicate în inventar ( comisia de inventariere, gestionar, contabilitate etc...)
  • În cazul unor diferenţe existente, se anexează o notă de fundamentare şi documente justificative,  din care să  rezulte constatările comisiei (furt, degradări, lipsă etc.). Menţionăm , că  echipamentele au fost predate şcolilor pe bază de proces-verbal de predare-primire de către un delegat împuternicit;
  • Valoric  (deocamdată) nu se solicită inventarierea;
  • Unităţile de învăţământ, care au transmis deja listele , dar nu au respectat precizările de mai sus, vă rugăm să efectuaţi corecturile şi să ne trimiteţi  din nou;
  • Vă rugăm respectaţi termenul de transmitere a listelor.

 

AtaşamentMărime
Microsoft Office document icon norme lista de inv.doc27 KB
Administraţie: